bod

Svela E-type båthenger (lodd 4)

Svela konsernet lanserer i disse dager en Svela E-type med ny oppgradert vuggeløsning . Klarte såklart ikke og sitte hjemme i sofa"n når jeg hørte ryktene igjennom Tore Vikingfjord Karlsen . Full fart nedover til Fredrikstad og ja hva skal en si ....Pang , Yes ,Suverent , Midt i Blinken og en skikkelig inner-tier med et stort glis i trynet på undertegnede , likte spesielt den oppgraderte vuggeløsningen som nå også er høydejusterbar med et større bruksområde som resultat . At konstruksjonen også er Genial enkel , Solid gjennomført og ikke minst brukervennlig , teller mye for min egen del ,,,faktisk så mye at jeg umiddelbart bestilte en B27XE til meg sjøl som også er den nye betegnelsen på produktet.....Hadde kun mobil tlf med meg så dessverre ikke god kvalitet på bilder men bedre bilder og info vil innen kjapp tid komme på Svela sin egen hjemmeside . Klikk her  
Detalj Hovedfeste vugge , legg merke til muligheten for høyde justering av vugge feste , og avstand i mellom babord \ styrbord vuggesystem. 
Hoved Vugge forkant anlegg på aksel \`ramme , høyde justerbart her også ,  se også vinkeljern som binder i hop babord \ styrbord hoved-vugge system ..Knallbra og solid gjennomført, Det her har jeg tua på .
Samme høyde justering er det også på de to små vuggene helt i front ,,Heilt suverent gjennomført og anbefaler folket i miljøet vårt som vurderer ny båthenger om og ta turen innom Fredrikstad for en titt .....Ingen over ,  ingen ved siden av og  kun Svela på Topp ...Verdens Beste Båthenger såklart :-) 
Kaptein Vikingfjord og hans Askeladden C 75 med en Svela E-type båthenger ,,,Takker så mye Tore for at du sparka meg såpass i ræva at jeg fikk ut fingern og kom meg nedover :-)  Over and Out og Hei & Hå 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar