bod

Vasker båt.... (Lodd nr. 227)

Måtte ta båten en runde (klar gjøring til høsten) etter at jeg hadde hatt med meg en ekstrem hissig matros på på fjorden I helga. Han har drillet mye pen laks og ørret men og fisket makrell det var noe rare greier.. Han var utrolig hissig på og å få denne arten og alt skulle oppe båten.. og helst ned I livbait kummen så han kunde titte på dem.. 

og eventuelt båt salg er jeg veldig I tvil.(selv om jeg har kjøper på båten) gå får noe annet I samme størrelse så får jeg ikke oppgradert meg noe I det hele tatt så og si.men det koster bare masse penger og hadde det vokst i hagen så hadde det ikke vært noe problem...  Eneste jeg kan oppgradere er at jeg slipper og vaske og polere båten så mye som jeg Gjør nå... plass og sjøegenskaper så er det ikke så mye annet I samme størrelse som kan måle seg med det jeg har. Skal se på noen båter til uka. Og blir det til at jeg beholder båten så får jeg prøve og oppgradert til en større vispe på hekken.



Sendt fra min Samsung-enhet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar