bod

KLAR GJØRING TIL HØSTEN FISKE. (Lodd nr. 271)

I våres så ble det lite fiske pga at elektronikken ble forsinket til båten.det ble da stopp på en del konkuransen og fant ut at jeg like godt kunde ta pause og spare penger.. Det passet midlertidig veldig bra da rehabilitering av huset startet...
Ellers har det vært  2 turer til venern.en tur til Mjøsa og liten tur til bundefjorden. Resten av sesongen har vært båt uten fiske.
...Etter ent sommer satt jeg og vurderte ny båt. Hadde så kjøper på båten men fant liksom ingen båt jeg kunde opp gradere meg til.. uten og gå på bekostning av og ikke kunde dra langsveien.. Da ble valget enkelt. bytte snurre til båten.. håper dette kommer I løpet av noen uker.så det er mulighet og komme seg uten får fogdenfyr føre kvelden er over..så krysser fingrene den er klar til åmål treffet som mellerud trolling klubb skal ha I slutten av denne måneden. Vis ikke får jeg slitte på snurra som sitter på nå ut sesongen..
I kveld har det blitt agn tackling.
Løpet av første ukene vis temperaturen faller litt mere blir det meite fiske etter laue/løye.. En god sessong har det ligget på snaue 1000 lauer som jeg har brukt. Så viktig med påfyll..

Skitt fiske....... 




Sendt fra min Samsung-enhet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar