bod

Løye fiske.. (Lodd nr. 277)

I morgen blir det løye fiske.. var en runde I dag og test fisket litt... noe som var veldig smart.. på 2 av stedene lå snittet på 6cm det er litt kort så bli først en plass der jeg veit laue passer rett inn I vk-smal/anchovy og salsa og en annen plass etter på som gir laue som passer inn I vk standar.rhino.protroll samt  ferdig filitert fisk I cutbait heads...det lille jeg brukte cutbait heads I våres så leverte det utrolig nok mere en salsa og vk.. noe jeg var veldig overasket over.... så satser mere på dette I høst selv om det er mere klin.. positive er at du slipper og justere fisken.. bevegelsen er der uansett og værste fall får jeg en høst med lite fisk. Men er vært og kaste bort en høst og se åssen det har gått når året er ferdig.da sitter jeg med noen erfaringer rikere. 👍👍👍 



Sendt fra min Samsung-enhet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar